Uniline u posjeti Bjelovarsko-bilogorskoj županiji

 
 
 
 
Odlična suradnja vodeće domaće turističke kompanije Uniline i TZ Bjelovarsko-bilogorske nastavlja se ovotjednim posjetom Unilinea našoj županiji.Cilj posjeta je obilazak i upoznavanje turističkih kapaciteta i potencijala kraja, a na tragu projekta koji TZ Bjelovarsko-bilogorska već neko vrijeme uspješno provodi u suradnji s Unilineom.

Osnovni cilj suradnje je dovođenje povećanog broja turista u obilazak ovog dijela Hrvatske te upoznavanja specifičnosti turističke ponude. Kontinuirano se radi na projektu razvoja DMC-a s ciljem produljenja sezonalnosti i kreiranja kvalitetnog turističkog proizvoda uz promociju područja, poboljšanja konkurentnosti, produženja boravka turista na prostoru županije i povećanja ukupne turističke potrošnje.

Podsjetimo, u suradnji s Unilineom već neko vrijeme se provode projekti koji donose značajne rezultate u broju posjeta domaćih i stranih turista našoj županiji. Tako su nedavno kod nas, a o čemu su izvjestili svi domaći mediji, u organizaciji Unilinea boravili turisti iz Japana te posjetili, između ostalog, i farmu Gottstein u Grubišnom polju.

Natječaj za zapošljavanje u Unilineu

UNILINE želi oglasima primiti prijave ljudi s kontinenta koji raspolažu znanjima (osobito stranih jezika), jer je poznato da u kontinentalnom turizmu nedostaju profili animatora i drugih u hotelima, na seoskim turzimima, izletištima, bazenima i na svim mjestima na kojima nastaje turistička ponuda.

Oglasi su objavljeni na slijedećim portalima/ adresama:

http://www.moj-posao.net/Posao/238957/Manager-u-prodaji-u-sektoru-turizam-mz/

http://www.moj-posao.net/Posao/238956/Asistent-u-prodaji-turistickih-usluga-mz/

Prijaviti se možete najkasnije do 25. svibnja 2014.

Razlozi za ovu obavijest leže i u činjenici što se UNILINE priprema za promjene koje se očekuju reorganizacijom sustava, kojima će se u Hrvatskoj formirati nekoliko DMK-ova koje će djelovati kao „specijalizirane receptivne turističke agencije (DMK - destinacijske menadžment kompanije) koje kreiraju i plasiraju ponudu složenih turističkih proizvoda, odnosno paket aranžmana, prilagođenu potrebama ili zahtjevima pojedinih tržišnih segmenata turista, čime DMK-i postaju jedan od ključnh aktera u diverzifikaciji i podizanju ukupne vrijednosti destinacijske ponude. Težište mjere je na razvoju sposobnosti kreiranja i plasmana jedinstvenih i pamtljivih doživljaja i turističkih paketa posebnih interesa, naročito u razdobljima predsezone i posezone te u kontinentalnim destinacijama“ (Citat iz Strategije razvoja turizma Vlade RH do 2020.godine).